czwartek, 22 sierpnia 2013

Pokrowiec na laptopa / Laptop sleeve

W związku z tym, że w ramach ćwiczeń patchworkowych zrobiłam "dresden plate" i  nie wiedziałam co z tym zrobić, uszyłam pokrowiec na laptopa.Początkowo przychodziła mi do głowy torba lub poduszka, ale tego i tego mam w nadmiarze, więc wykorzystałam je do uszycia klapy pokrowca.  Pokrowiec uszyłam z czerwonego materiału z Ikei (materiał Lenda 15.99 za metr dostępny w trzech kolorach czerwonym, beżowym i białym ) dodałam podszewkę a do środka włożyłam ocieplinę. Drezdeński Talerz zrobiłam z zestawu materiałów który kupiłam w Robin's Patchork. Kupiłam kilka zestawów już dobranych materiałów, bo to co wydaje mi się trudne w patchworku to dobieranie materiałów pod względem kolorystycznym. A tak, ktoś w już dobrał tkaniny z mnie.  Do wykonania klapy użyłam zestawu z kolekcji Penelope.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz