sobota, 27 kwietnia 2013

Rug Bag-Charm Pack Flirt/Moda

A tutaj zdjęcia z postępów w szyciu mojej wiosennej  torby "rug bag" z charm packa "Flirt" firmy "Moda", który kupiłam na allegro u użytkownika  "little funky". Charm packi nie są w Polsce popularne pewnie dlatego, że nie są tanie i tak właściwie rynek patchworkowy w Poslce  nie jest tak duży jak w  Stanach Zjednoczonych, więc nie ma u nas tak dużego rynku zbytu i tym samym wyboru. Dla osoby początkującej jak ja taki charm pack jest w sam raz, ponieważ mam problemy z cięciem materiału  w równe kawałki  i nie mam w domu zapasu różnokolorowych pasujących do siebie materiałów a w takim zestawie otrzymuje pięknie skomponowane ze sobą równe kawałki . Tylko zszywać.
charm pack moda flirt

Uszyłam na razie "body" torby i powinnam jeszcze dodać ramię torby, pociąć zapasy i wyprać w pralce aby uzyskać efekt specyficzny dla "rug bugs", ale niestety wczoraj wieczorem przy szyciu paska na ramię coś mi trzasło w maszynie i przestał działać podajnik materiału, co wskazuje na złamanie zębatki w środku więc na razie prace nad torbą zostają wstrzymane do czasu wymiany zębatki.

Rug Bag-Charm Pack Flirt Moda
Rug Bag-Charm Pack Flirt Moda
Rug Bag-Charm Pack Flirt Moda
Rug Bag-Charm Pack Flirt Moda
Rug Bag-Charm Pack Flirt Moda
Rug Bag-Charm Pack Flirt Moda

Większość toreb "rug bag" szyta jest w wymiarach 2 kawałki na 3. Ja oczywiście nie zmieszczę wszystkich rzeczy w takiej torbie i muszę mieć większa czyli 3 na 3:). Jak naprawię maszyne to zamieszczę efekt finalny.
Tutaj przykładowy filmik jak uszyć taką torbę: Raq Quilt Purse Part one add on

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz